Kako je navedeno u Pregledu stanja voznog parka u institucijama BiH, Audi je prešao 135.500 kilomentara i već je izgubio preko 170.000 KM od nabavljene vrijednosti. Procijenjen je na manje od 50.000 KM, a plaćen je 219.900 KM.
Dobrivoje Jovičić, rukovoditelj Službe za materijalno-finansijske i opće poslove u Generalnom sekretarijatu Vijeća ministara, kaže da ne može odgovoriti da li je u pitanju loša nabavka ili loše upravljanje vozilom: „Ta vozila u kabinetu i ova ostala vozila za imenovana lica (…), to je vrlo često pod pratnjom (…), to je jurnjava“. Također, kaže da se brzom vožnjom automobil više troši, a da je procjenu automobila dao ovlašteni serviser ASA PVA-a.
Centar za istraživačko novinarstvo iz Sarajeva (CIN) je ranije objavio da je Audi Q7 nabavljen od firme Transjug L iz Donjih Žabara. Vlasnik firme je Đorđa Kojić, poslanik Narodne skupštine Republike Srpke iz Saveza nezavisnih socijaldemokrata (SNSD). U pozivu za dostavljanje ponude tražen je terenski automobil sa motorom od minimalno 257kW / 350 ks, zapremine 4.172 ccm, sa quattro pogonom, tiptronic mjenjačem, te da boja automobila mora biti crna metalik, pod šifrom L8 Phanton.
Ovaj automobil trenutno koristi Vjekoslav Bevanda, aktuelni predsjedavajući Vijeća ministara BiH.
Na tender su se javile tri firme: Brčko Gas i S-Auto iz Brčkog te Transjug L iz Donjih Žabara. Ove firme, u vlasništvu Kojića, ponudu su dostavile na isti dan. Brčko Gas je ponudio cijenu 225.316 KM, S-Auto 220.452 KM, Transjug L za 219.900 KM. Tenderska komisija je ocijenila da je ponuda Transjug L-a najbolja.
U servisu Brčko Gasa kažu da se takav automobil ne može često kvariti, ako se njim dobro upravlja, ali da to zavisi od vozača, terena po kojem se vozi, načina održavanja, korištenog goriva.
Prema podacima iz Pregleda stanja voznog parka u institucijama BiH, Ured predsjedavajućeg Vijeća ministara i Generalni sekretarijat Vijeća ministara raspolaže sa 10 vozila: tri audija stara četiri, pet i deset godina, tri pasata stara devet, deset i trinaest godina, tri protona stara po četrnaest godina i jednog citroena – dvanaestogodišnjaka. Sva vozila su ocijenjena sa loše, vrlo loše i česti kvarovi, osim devetogodišnjeg pasata koji je dobio ocjenu dobro.
Jovičić upozorava na starost vozila: „Vrlo često dolazi do tih nekakvih (…), ali nisu to veliki kvarovi (…), to je neka elektronika i ti dijelovi su strašno skupi i dolazi do problema s njima“, kaže Jovičić.
U reviziji učinka upravljanja voznim parkom u institucijama BiH koju je prije nekoliko mjeseci objavio Ured za reviziju institucija BiH navedeno je da se „voznim parkom ne upravlja na efikasan i ekonomičan način, a evidencije o vozilima i njihovom korištenju su takve da na osnovu njih nije moguće utvrditi osnovu korištenja i stepen iskorištenosti nabavljenih vozila. Ovakve prakse ostavljaju prostora za rastrošnost i neekonomično korištenje javnih sredstava“.