U borbi da ostanu konkurentne i profitabilne, fabrike tekstila i obuće zakidaju radnike na platama i doprinosima, a radnici ne protestuju iz straha da će im biti još gore.
Svaki šesti zastupnik izabran u Skupštinu Brčko distrikta na posljednjim izborima osuđen je za neko krivično djelo. Većina će ih imati priliku da iz skupštinskih klupa propituje rad tužilaštva koje ih je optužilo.
Osuđeni narkodiler, trgovac glasovima i krivotvorilac uskoro će imati priliku davati sud o radu Brčanskog tužilaštva koje je dokazalo njihova krivična djela. Oni su članovi novoizabrane Skupštine Brčko distrikta pred kojom glavni tužilac Zekerijah Mujkanović ima obavezu podnositi godišnji izvještaj o radu institucije.
Abdulah Iljazović iz Naše stranke, Pejo Mendeš iz Hrvatske seljačke stranke, te Damir Bulčević iz Naroda i pravde pravosnažno su osuđeni, dok nezavisni zastupnik Alija Denjagić ima jednu presudu zbog…
U borbi da ostanu konkurentne i profitabilne, fabrike tekstila i obuće zakidaju radnike na platama i doprinosima, a radnici ne protestuju iz straha da će im biti još gore.
Istraživanje CIN-a je pokazalo da neprijavljeni radnici smatraju da se ne isplati žaliti i da će budućnost donijeti poboljšanja.
Poreski obveznici predugo čekaju i plaćaju preveliku cijenu za rekonstrukcija puteva, škola i druge velike javne radove.
Pokušaj Opštine da se izvuče sa povoljnijim uslovima plaćanja dovelo do odlaganja radova na izgradnji ceste u opštini Konjic.
BiH od svih zemalja u Evropi izdvaja najmanje sredstava na ceste. Šta je razlog – finansiranje prevelike administracije ili nedostatak novca?
Zbog administrativnih zavrzlama i jednogodišnjeg pravnog vakuuma federalne magistralne ceste nitko nije nadgledao. Saobraćajni inspektori iz FBiH su za to vrijeme radili administrativne, a ne poslove inspekcije.
Revizori tvrde da vladine agencije potpisuju neprecizne ugovore sa favoriziranim izvođačima radova što rezultira probijanjem rokova i lošom kvalitetom izvedenih radova.
Zastarjele, loše održavane ceste su jedan od najčešćih uzroka saobraćajnih nesreća, ali za razliku od Hrvatske i drugih evropskih zemalja, BiH nema strategiju za unaprijeđenje i razvoj cestovne infrastrukture.
Rekonstrukcija Vilsonovog šetališta je, umjesto za tri, mogla biti završena u samo jednoj građevisnkoj sezoni da je postojala suradnja i bolja koordinacija između izvođača radova.
Stječe se dojam da su ulice glavnog grada non-stop raskopane. Šta je razlog – loše izvedeni radovi i slaba koordinacija između različitih preduzeća?
Stručnjaci kažu da bi izgradnja cesta i mostova učinila život u BiH mnogo sigurnijim, lakšim i čistijim. Političari svoj nerad pravdaju lošijim stanjem puteva u drugim državama.
BiH ima stručnjake ali ne i volju da izgradi moderne ceste. Izgradnja mreže cesta koja bi mogla spasiti živote i potaknuti ekonomski razvoj u decenijama koje dolaze, postala je talac prepirki oko pravca budućih saobraćajnica i sporog otkupa zemljišta na kome bi one trebale biti izgrađene.
U borbi da ostanu konkurentne i profitabilne, fabrike tekstila i obuće zakidaju radnike na platama i doprinosima, a radnici ne protestuju iz straha da će im biti još gore.
Istraživanje CIN-a je pokazalo da neprijavljeni radnici smatraju da se ne isplati žaliti i da će budućnost donijeti poboljšanja.
Poreski obveznici predugo čekaju i plaćaju preveliku cijenu za rekonstrukcija puteva, škola i druge velike javne radove.
Pokušaj Opštine da se izvuče sa povoljnijim uslovima plaćanja dovelo do odlaganja radova na izgradnji ceste u opštini Konjic.
BiH od svih zemalja u Evropi izdvaja najmanje sredstava na ceste. Šta je razlog – finansiranje prevelike administracije ili nedostatak novca?
Zbog administrativnih zavrzlama i jednogodišnjeg pravnog vakuuma federalne magistralne ceste nitko nije nadgledao. Saobraćajni inspektori iz FBiH su za to vrijeme radili administrativne, a ne poslove inspekcije.
Revizori tvrde da vladine agencije potpisuju neprecizne ugovore sa favoriziranim izvođačima radova što rezultira probijanjem rokova i lošom kvalitetom izvedenih radova.
Zastarjele, loše održavane ceste su jedan od najčešćih uzroka saobraćajnih nesreća, ali za razliku od Hrvatske i drugih evropskih zemalja, BiH nema strategiju za unaprijeđenje i razvoj cestovne infrastrukture.
Rekonstrukcija Vilsonovog šetališta je, umjesto za tri, mogla biti završena u samo jednoj građevisnkoj sezoni da je postojala suradnja i bolja koordinacija između izvođača radova.
Stječe se dojam da su ulice glavnog grada non-stop raskopane. Šta je razlog – loše izvedeni radovi i slaba koordinacija između različitih preduzeća?
Stručnjaci kažu da bi izgradnja cesta i mostova učinila život u BiH mnogo sigurnijim, lakšim i čistijim. Političari svoj nerad pravdaju lošijim stanjem puteva u drugim državama.
BiH ima stručnjake ali ne i volju da izgradi moderne ceste. Izgradnja mreže cesta koja bi mogla spasiti živote i potaknuti ekonomski razvoj u decenijama koje dolaze, postala je talac prepirki oko pravca budućih saobraćajnica i sporog otkupa zemljišta na kome bi one trebale biti izgrađene.
Centar za istraživačko novinarstvo (CIN) iz Sarajeva je jedinstvena organizacija u Bosni i Hercegovini, prva takva osnovana na Balkanu. Bavi se istraživačkim novinarstvom s ciljem da pruži provjerene i istinite informacije, bazirane na činjenicama i dokazima, koje će građanima pomoći da bolje razumiju događaje.
Svojim anonimnim prijavama doprinosite integritetu naše zajednice. Molimo vas da iskoristite ovu formu kako biste sigurno prijavili bilo kakvu sumnju u korupciju ili nezakonitu aktivnost koju primijetite. Vaša hrabrost ključna je za očuvanje naših vrijednosti i promicanje transparentnosti.